Volgers

Honden gek

Mijn foto
Lian is mijn naam oftewel mama-van-diekje . Mijn honden heten Amder , Nordique , Ceasar , Dolce en Tessy . 4 Epagneul Bretons en 1 Springer spaniel . Mijn trots.

woensdag 25 april 2012

Een update van Dolce

Vorige week Dinsdag  zijn we met Dolce bij de d.a. geweest .  Op de echo konden we 6 puppies tellen. Volgens mij zittten  er  veel meer in. Ze is op de helft van haar  zwangerschap en al 1 kilo aangekomen.Eten doet ze heel slecht ,dus daar kan het niet aan liggen . Ze is wel  verzot op kofffie . Je moet echt uitkijken met je bakkie leut want  ze steekt zo haar tong in je bakkie . Even een lekker likje.  Je kunt al echt zien dat ze zwanger  is. Ze heeft gewoon al een  dikke buik .  Maar met die dikke buik springt ze nog steeeds over het traphekje (tussen mijn bijkeuken en wooonkamer)Deze is toch zeker 60 cm hoog. Die gekke muts . En aaaaaach ze kan nou zo ziellig kijken .. Koppie schuin omlaag .. Echt een doetje . En slapen dat ze kan . Ja de prinses op de erwt is echt zwanger ..................wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten